Online marketing

Je website is méér dan een infopagina voor mensen die het bedrijf al kennen, het is het visitekaartje van je bedrijf online. Als je beseft dat potentiële klanten vooral het internet gebruiken als informatiebron, dan besef je hoe belangrijk de ‘vindbaarheid’ van de website is. Ontdek hier de 4 strategieën voor Online Marketing van AdSpecialist.

  • Je wil meer bezoekers op uw website die reeds op zoek zijn naar uw producten of service

  • Je wil de efficiëntie van je website meten

    Hoe lang blijven bezoekers gemiddeld op je website? Hoeveel webpagina’s bezoeken ze? Welke pagina’s trekken het juiste doelpubliek aan, welke laten hen de website terug verlaten?

    Google Analytics geeft je inzichten in hoe de bezoekers je website gebruiken. Het analyseren van de resultaten helpt je om beslissingen te nemen, die gebaseerd zijn op echte data. Op die manier kan je de website steeds verder optimaliseren.

  • Je wil bezoekers naar je website trekken op Social Media

    Je wil nieuwe bezoekers aantrekken terwijl de laatste nieuwtjes en updates op sociale media checken. Doe hen jouw links en updates delen onder hun vrienden en kennissen om je doelpubliek te verruimen.

    Wat je nodig hebt is een online ‘aanwezigheid’ op al deze kanalen. Dit gaat van een Facebook account updaten, het vinden van volgers op Twitter, tot het uploaden van een YouTube video en veel meer.

    Lees meer over onze Social Media planning en strategie

  • Je runt een agentschap en je hebt SEA expertise nodig

    Je hebt zelf geen of beperkte ervaring, of je hebt de talenkennis niet in huis om succesvolle campagnes op te zetten en te beheren. AdSpecialist heeft 3 jaar ervaring bij het opzetten en beheren van meertalige campagnes. Je kan bij mij terecht voor hulp bij Nederlands, Frans, Engels en Duits.

    Lees meer over onze SEA diensten voor agentschappen

Geïnteresseerd?

Als je hulp nodig hebt met het promoten van je zaak: contacteer de AdSpecialist!

Stuur een bericht